Live losse sportwedstrijden kijken - KPN
Waar kan ik de live stream vinden voor Ajax FC Twente ik
ESPN Nederland - Voor de fans. Altijd en overal.
Je kan ook gebruik maken van Wizzymaps die zichtbaar is in de Close app. Ik kom met de auto, waar kan ik parkeren? Je kan parkeren in P1 (het Transferium), onder het stadion. Vanuit daar loop je richting hoofdingang E waar de Stadiontour begint. Ik zit in een rolstoel, kan ik met een Stadiontour mee? Tijdens de rondleiding maken wij veel gebruik van roltrappen/trappen. Wij willen je daarom vragen om na je boeking contact met ons op te nemen zodat wij een gids voor je kunnen inplannen. Dit kan door te mailen naar tour@johancruijffarena.
Ajax.nl: Officiële website AFC Ajax Amsterdam
FC Twente - RTV Oost
nl. Wat is de Klassieke Tour? Je loopt zelfstandig door het stadion langs alle hoogtepunten, onderweg staan er gidsen die je alles gaan vertellen over de ruimtes. Je kan ze alle vragen stellen, of een praatje maken, zij willen dat jij de beste ervaring krijgt in het stadion en staan altijd voor je klaar.
Free Soccer | Gratis Voetbal Kijken!
Mag ik tijdens de Stadiontour foto’s en/of video’s maken? Tijdens de tour zijn het maken van foto’s en video’s toegestaan, alleen met je telefoon of een kleine handcamera. Grote camera’s worden niet toegelaten in het stadion. Is de kleedkamer van Ajax elke dag beschikbaar? De kleedkamer is niet altijd beschikbaar. Zoals op wedstrijddagen van Ajax, dan maken de spelers gebruik van deze ruimte.
Je vindt de Lockerpoint rechts boven bij de ingang van de Ziggo Dome. Let op: er zijn een beperkt aantal kluisjes beschikbaar. Voor meer info ga naar de site van Lockerpoint. Gelden er maatregelen rondom corona in het stadion? Nee, op dit moment gelden er geen coronamaatregelen. Tickets Kan ik mijn ticket via de telefoon laten scannen (e-tickets)? Helaas kunnen wij geen e-tickets scannen. We vragen je de tickets uitgeprint mee te nemen voor jouw bezoek. Kun je tickets kopen bij de Johan Cruijff ArenA? KNVB wedstrijdenTickets voor een KNVB-wedstrijd in de Johan Cruijff ArenA kun je, wanneer er nog kaarten beschikbaar zijn, kopen via de ticketshop op onze website Concerten & Ajax wedstrijdenDe ticketverkoop van een evenement loopt via de evenementorganisator en niet via de Johan Cruijff ArenA. Voor (vragen over) de verkoop van tickets kun je contact opnemen met de desbetreffende organisator.
NOS Sport - Voetbal
FC Twente - Live Soccer TV
Wedstrijdaanbie - Facebook